Darmowa dostawa od 500 zł

Reklamacja

Jeśli chcesz zgłosić reklamację, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres [email protected]. Upewnij się, że Twoja wiadomość zawiera następujące informacje:

  • Numer zamówienia
  • Numer artykułu
  • Szczegółowy opis uszkodzenia lub wady
  • Opis okoliczności, w których doszło do uszkodzenia lub wystąpienia wady

Prosimy również o dołączenie co najmniej trzech zdjęć dokumentujących zgłaszane problemy. Dzięki temu będziemy mogli szybciej i efektywniej rozpatrzeć Twoje zgłoszenie.

 

📌 Uwaga: Każdy produkt odsyłany do nas po otrzymaniu odpowiedzi na wiadomość e-mail musi zawierać w paczce wypełniony formularz reklamacyjny. Brak formularza może wydłużyć czas rozpatrzenia reklamacji.

 👉 Formularz reklamacyjny 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium